24 maja 2013

0.02 ~ Jak dodać teksturę? (gimp)

W tym poście postaram się wyjaśnić jak dodać teksturę na zdjęcie. UWAGA ! NIE MUSICIE MIEĆ DO TEGO GIMPA! (ale jest łatwiej i szybciej) MOŻECIE ZROBIĆ TO TEŻ W PIXLR.COM
Okej, wiec ja pokaże jak zrobić to w gimpie, ale w pixlr robi się to prawie tak samo, jednak nie będę tego wyjaśniać. Zaczynamy :
1. Musimy mieć przygotowane zdjęcie/blend/ nagłówek lub coś na co chcecie dodać teksturę. Ja wybrałam takie zdjęcie:
2. Jak pewnie się orientujecie trzeba mieć też teksturę. Ja wybrałam te dwie:

3. Mamy już wszystko potrzebne. Możecie kopiować tekstury.
4. Otwieramy gimpa i otwieramy zdjęcie (w moim przypadku zdjęcie Demi).
5. Wybieramy : Plik -> Otwórz jako warstwy -> wybieracie teksturę. Obrazek pomocniczy:

6. Kiedy otworzy nam się obrazek widzimy (w moim przypadku) coś takiego- on pokrył nasze zdjęcie:
7. Następnie musimy znaleźć nasze okienko warstw które wygląda tak:
JEŻELI GO NIE WIDZICIE KLIKACIE NA KLAWIATURZE: CTRL+L
8. Tam gdzie piszę (w okienku warstw): Tryb: Zwykły wybieracie TYLKO JAŚNIEJSZE. Obrazek:
9. Następnie przesuwacie suwaczkiem jak wam będzie pasować, lub po prostu zostawiacie, obrazek:
10. Możecie też przesunąć warstwę na obrazku. W tym celu wybieracie przesunięcie i przesuwacie w dowolne miejsce, obrazek: 

11. Kolejne warstwy dodajecie dokładnie tak samo :) I to koniec. Mój efekt:
Wyszło wam? Jeśli tak piszcie komentarze czy dobrze tłumacze :) Pa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz